Нижче наведена інформація – як зробити замовлення у онлайн магазині компанії Рейглер

Процес оформлення замовлення складається з кількох простих кроків:

1. Оформлення замовлення на сайті.

Замовлення на продукцію, представлену в нашому каталозі, Ви можете оформити безпосередньо на сайті через кошик. Додаючи в замовлення зацікавили Вас продукти, вказуйте, будь ласка, їх кількість і необхідні опції.

2. Передача реєстраційних документів при оплаті юридичним обличчям.

Після оформлення замовлення Ви отримаєте електронного листа-підтвердження. Для подальшого листування щодо даного замовлення, будь ласка, відповідайте на цей лист, зберігаючи тему з номером замовлення. Якщо Ви працюєте з нами вперше і хочете оплатити замовлення як юридична особа або СПД, то у відповідь на підтвердження відправте реєстраційні документи – скан свідоцтва про реєстрацію та свідоцтва платника ПДВ (якщо є).

3. Обробка замовлення і виставлених рахунків для оплати.

Кожне замовлення перевіряється менеджером, після чого на його підставі формується рахунок для оплати і відправляється по електронній пошті.

4. Передача оригінал-макетів для друку банерів або графічних панелей.

Файли для друку (або посилання на їх завантаження, якщо розмір файлу більше 25 Мб) відправляйте, по електронній пошті із зазначенням номера замовлення в темі листа. Технічні вимоги до підготовки оригінал-макетів опубліковані на сайті за посиланням. Будь ласка, надсилайте макети, згідно з технічними характеристиками. Це забезпечить швидке і коректне виконання Вашого замовлення.

5. Оплата рахунку клієнтом.

Всі замовлення запускаються роботу після надходження оплати.